Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategická komunikace témat udržitelné městské mobility
Běnek, Ondřej ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
| DP Strategická komunikace témat udržitelné městské mobility | Běnek Cílem diplomové práce je popsat a definovat typ, témata komunikace a dobrou praxi postupů a přístupů, které jsou efektivní při získávání podpory vůči udržitelné (zejména městské) dopravě v kontextu institucionální strategické komunikace v českých/evropských podmínkách. To vytváří vhodný teoretický rámec pro tvorbu strategií na úrovni samospráv a vkládá úředníkům, odborníkům a politikům do rukou nástroj, který jim umožní strategickou komunikaci efektivně využít pro zlepšování podmínek života ve městech. Teoretická část rozebírá funkci veřejného městského prostoru, zejména pak jeho dopravní funkci, představuje různé způsoby dopravy (automobilová, pěší, cyklistická, veřejná hromadná a jejich kombinace) a nabízí popis jejich vlivů na město a jeho obyvatele, také poukazuje na postupný vývoj dopravního režimu a diskutuje přístupy a politiky, které podporují udržitelné způsoby dopravy. Dále rozebírá obor strategické komunikace jako nástroje pro podporu udržitelné dopravy, zejména z institucionálního pohledu a popisuje komunikaci změny, zapojené stakeholdery a komunikovaná témata. Praktická část popisuje...
Factors influencing the transport mode decision - case of the Czech Republic
Preclíková, Michaela ; Ščasný, Milan (vedoucí práce) ; Hanus, Luboš (oponent)
Tato práce popisuje používání dopravních prostředků k dosažení různých destinací a analyzuje vliv socio-demografických proměnných na volbu způsobu dopravy pro dojíždění do práce v České republice. Pro analýzu jsou použita data z dotazníku INHERIT. Faktory, které ovlivňují rozhodnutí o dopravním prostředku, byly určeny s pomocí multinomiálního logistického modelu. Zjišťujeme, že muži, lidé s většími příjmy a domácnosti s alespoň jedním dítětem mají signifikantně větší pravděpodobnost dojíždět do práce autem než ženy, lidé, kteří vydělávají méně peněz a domácnosti bez dětí. Život ve velkých městech snižuje pravděpodobnost jezdit autem do práce a zvyšuje pravděpodobnost používat hromadnou dopravu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.